Digitale dienstverlening

Stel hier uw vraag over een dienst

Digitale ondersteuning 

Voor gemak en spoed.


Als klant bij Arbo Zeker Plan ben je verzekerd van alle digitale gemakken. Maak voor uzelf en andere belanghebbenden in uw organisatie een account voor ons verzuimportaal aan. Zo heeft u altijd en overal toegang tot jullie dossierbeheer en krijgt u meer grip op het verzuim dankzij uitgebreide verzuimstatistieken. En vergeet nooit meer een melding te doen bij het UWV dankzij onze ketenmachtiging voor uw bedrijf: onze casemanagers houden nauwlettend de lopende dossier in de gaten en bewaken een tijdige afhandeling bij het UWV.

Dit - en natuurlijk nog veel meer wat u van ons kan verwachten. Voor iedereen, ongeacht het pakket. Dat is een zeker plan.

 

 

Het verzuimportaal

van Arbo Zeker Plan

Werkgevers krijgen toegang tot ons verzuimportaal, waar u samen met ons in kan werken. Met ons verzuimportaal houdt u het verloop van de dossiers in de gaten en kijkt u mee met nieuwe ontwikkelingen in uw verzuim. Daarnaast is ons verzuimportaal dé plek om zelf de voortgang van het ziekteverloop te documenteren: zo kunnen alle betrokken partijen van elkaar zien wat er wordt gedaan. Iedere klant bij Arbo Zeker Plan krijgt zijn eigen account voor ons verzuimportaal, en daarbij kunt u ook nieuwe accounts maken voor anderen in uw organisatie. Bijvoorbeeld als u uw leidinggevenden actief wilt betrekken in de verzuimbegeleiding. Het verzuimportaal is voor u altijd toegankelijk, en biedt naast inzage op individueel dossierniveau ook informatie over de verzuimstatistieken in uw bedrijf.

Ketenmachtigingen

voor het UWV

Papieren brieven en documenten per post versturen zijn met de ketenmachtiging verleden tijd. Voor alle klanten regelt Arbo Zeker Plan de meldingen die naar het UWV moeten digitaal. Met de ketenmachtiging als dienstverlening zorgen wij ervoor dat meldingen tijdig bij het UWV komen en worden boetes of vergeten meldingen voorkomen. Meldingen die naar het UWV worden verzonden zijn onder andere de 42e-weeksmelding, zwangerschapsverlof, ziek uit dienst en Zietewet.

Telefonisch contact

zonder beperkingen

Onze medewerkers helpen en ondersteunen graag wanneer u of uw werknemers met vragen zitten. Zij vinden dat persoonlijk en regelmatig contact belangrijke onderdelen zijn als het aankomt op een goede begeleiding in arbo- en verzuim. Daarom kunnen jullie altijd terecht bij uw contactpersoon. Als het nou gaat om de verzuimbegeleiding of over HR-zaken: contact is altijd vrijblijvend en kosteloos. Dat is persoonlijk contact zonder beperkingen. 

Verzuimportaal

voor werknemers

Door gebruik te maken van het werknemersportaal heeft u inzage in uw eigen verzuimdossier. Hier vindt u uw huidige en/of oudere ziekmeldingen terug, inclusief alle verslagen en documenten die tijdens deze periode zijn gemaakt. Wanneer u wat langer ziek bent betekent dit dat u alle gespreksverslagen met Arbo Zeker plan en de terugkoppelingen van de bedrijfsarts hier terugvindt, evenals alle geplande afspraken.

Het werknemersportaal zorgt ervoor dat u op een eenvoudige manier inzicht krijgt in het re-integratieproces en dat u betrokken blijft over verschillende afspraken die worden gemaakt.

Heb je vragen?


Via E-mail
op info@arbozekerplan.nl

Via het contactformulier
op onze website

Bel naar 070 82 09 821
bereikbaar van 9.00 uur tot 17.00
Arbo Zeker Plan gebruikt alleen technische en functionele cookies. En analytische cookies die geen inbreuk maken op uw privacy. De cookies die wij gebruiken zijn noodzakelijk voor de technische werking van de website en uw gebruiksgemak. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.